All Coulter Plagiarism Allegations in One Post (Bumped Up For Your Weekend Reading Pleasure):
Update: The biggest problem with nearly all of the denials of the plagiarism charges against Coulter is that those doing the denying (including Crown Publishing) are basing their assessments on the examples from the New York Post article alone. It's actually a great deal more than what John Barrie's software disovered. To wit:

From the Rude Pundit:
July 1, 2005 - on Coulter plagiarizing descriptions of NEA-funded art.

June 9, 2006
- on Coulter plagiarizing in the first chapter of Godless.

June 13, 2006
- on Coulter plagiarizing part of a 60 Minutes transcript.

June 14, 2006
- on Coulter plagiarizing while discussing the Willie Horton case.

June 14, 2006 - on Coulter plagiarizing on page 37 of Godless.

From Raw Story:

July 20, 2005
- Following up on NEA-funded art description plagiarism.

June 14, 2006 - on Coulter plagiarizing a list of adult stem cell treatments.

From the New York Post:
July 2, 2006 - Reporter Philip Recchia gets John Barrie to run Coulter's book through Barrie's plagiarism identifying software, confirming some of the Rude Pundit's findings and discovering more examples.

From Media Matters:
July 6, 2006 - follows up on the Post article and the Rude Pundit's work.

That's where we stand. Is it enough to get Coulter's book recalled and her column cancelled? We shall see.